Ben je een bedrijf groot of klein, dan is het handig om een stapel wenskaarten in huis te hebben voor je zakelijke relaties maar zeker ook voor eigen personeel. Een fles wijn kopen om je relatie te bedanken of een bos bloemen voor een ijverige medewerker, daar hoort een wenskaart bij. Voor het bedrijf is het dan een kunst om op te vallen, en dat doe je met een eigen ontwerp wat past bij het bedrijf. Het is effectief reclame maken. Maar ook zonder bedrijfsreclame, zal het personeel een wenskaart zeker waarderen.
Beter onthouden
Het mag duidelijk zijn dat een wenskaart meer ruimte biedt om de bedrijfsactiviteiten te promoten dan een visitekaartje van het bedrijf. Maak daarom slim gebruik van deze mogelijkheid om dit voor te laten bedrukken op jouw wenskaart. Behalve een bedrijfsactiviteit promoten, kan tevens gedacht worden aan het onderstrepen van een bedrijfsmissie. Creativiteit wordt vaker beloond; zakelijke relaties weten je beter te vinden en kunnen jou ook beter onthouden.
Standaardpakket wenskaarten
Met of zonder voorbedrukte bedrijfsreclame, een wenskaart die op de deurmat valt van een collega die net bevallen is, of van iemand die thuis moet herstellen van een ziekte, geeft dat beetje extra als bedrijf. Zorg vandaag voor een gevarieerd pakket met wenskaarten waarbij je niemand over het hoofd ziet. Met deze wenskaarten kun je bijvoorbeeld iemand succes wensen of feliciteren. Uiteraard zijn deze kaarten ook geschikt om te versturen aan zakelijke relaties. Bij de wenskaart kun je altijd een persoonlijk visitekaartje toevoegen.
Kosten wenskaarten
Al met al, wenskaarten voor bedrijven zijn geen gek idee. Het is ontzettend praktisch. De kosten van deze wenskaarten bepaal je uiteindelijk helemaal zelf. Ga je voor een dubbel gevouwen wenskaart wat voorbedrukt is, dan ben je meer kwijt dan een standaard pakket wenskaarten met een variatie aan gelegenheden zoals een verjaardag. Het papiersoort bepaalt ook de prijs. Aangezien deskundigen met je mee zullen denken over de juiste wenskaarten, kun je daar dus gebruik van maken. Als bedrijf zet je dan je beste beentje voor naar je eigen personeel en naar je zakelijke relaties.